کتاب شرحی بر زندگانی ام المومنین خدیجه بنت خویلد

با لطف خداوند متعال و با همت موسسین مرکز آموزش الهیات ایران (الهیات پژوهی) کتاب زندگانی بانوی مبارک اسلام حضرت خدیجه(س) در این مرکز نوشته شد و توسط انتشارات آوای ابتکار در استان قم به چاپ رسیده و هم اکنون در اختیار مخطبان عزیز قرار گرفته است.
در این مجلد که به همت نویسندگان، سید محمد رسول محرمی و سرکار خانم دکتر زینب رحمانی تالیف یافته سعی بر این بوده تا در ابتدا ادای دینی باشد به ساحت این بانوی جلیل القدر و مظلوم اسلام تا همگان با آوازه این ملکه عربستان آشنا شوند., کتاب شرحی بر زندگانی ام المومنین خدیجه بنت خویلد

در این کتاب سعی‌مان بر این بود تا زندگانی این بانوی جلیل القدر را برای مخاطبین به تصویر بکشیم و سیری هرچند اجمالی از عشق، متانت، سخاوت و ایثار را در قالب متن به منصه‌ی ظهور رسانیم.

عشق از آنجا که خدیجه(س) برای محمد, فقط همسر نبود. او همه چیز و همه کس پیامبر شد تا مصداقی عینی باشد برای آیه سکینه و شان نزولی باشد آنجا که فرمود:

«وَمِنْ آيَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً  إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ.»

امید است که این کتاب مورد توجه مخاطبان عزیز قرار گیرد.

کتاب حاضر در 3 فصل و 174 صفحه از هم اکنون در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

لینک خرید کتاب  از انتشارات آوای ابتکار (ابنجا)

متن خبرگزاری حوزه در مورد کتاب

متن خبرگزاری 598 در مورد کتاب

صفحه اینیستاگرام موسسه (اینجا)

4 300x300

 

 

[aparat id=’7rVgh’]