لینک های ارتباطی مرکز الهیات ایران

مرکز الهیات ایران به عنوان اولین پلتفرم آموزشی در حوزه های الهیات و معرف اسلامی در راستای ارتباط گیری بهتر و موثر تر با مخاطبین خود اقدام به راه اندازی لینک های ارتباطی مختلفی را کرده تا مخاطبین بتوانند در کمترین زمان با مرکز خودشون ( الهیات و معارف اسلامی ) ارتباط برقرار کنند.

, لینک های ارتباطی مرکز الهیات ایران

وبسایت آپارات همواره یکی از بهترین بستر های ارتباطی در قالب اشتراک ویدیویی فارسی زبانان است و از این پس علاقه مندان میتوانند در  اینجا به لینک ارتباطی مرکز الهیات ایران در وبسایت آپارات دسترسی پیدا کنند و از آخرین اخبار و ویدیو های مرکز الهیات ایران دسترسی پیدا کنند و امیدواریم با دنبال کردن (فالو) ما از مطالب ما آگاهی پیدا کنید.

لینک کانال آپارات : https://www.aparat.com/elahiat.com

 

Telegram Logo12 300x225

شاید بتوان گفت تلگرام بزرگترین مکان برای گردهمایی ایراننیان در بستر اینتر نت است مرکز الهیات ایران نیز با بهره گیری از این موضوع اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی خود نموده فلذت علاقه مندان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی مرکز الهیات ایران از آخرین اخبار و محصولات مرکز ما اطلاع پیدا کنند. شما میتواننید برای عضویت در کانال ما  اینجا کلیک کنید.

آدرس کانال تلگرامی ما : t.me/learning_elahiat

, لینک های ارتباطی مرکز الهیات ایران

صفحه اینستاگرام مرکز الهیات ایران همان تابلوی خبری ماست در اینجا ما سعی داریم تا آخرین مطالب و دست آورد های وبسایتمان را در قالب ویدیو های چند ثانی ای و فوتوگرافی های زیبا در اختیار شما علاقه مندان به الهیات و معارف اسلامی قرار دهیم و امیدواریم با فالو کردن ما از آخرین مطالب ما اطلاعات کسب کنید برای این منظور میتوانید اینجا کلیک کنید.

صفحه اختصاصی مرکز الهیات ایران در اینیستاگرام: https://www.instagram.com/p/CCI2430JO5_/?utm_source=ig_web_copy_link

 

, لینک های ارتباطی مرکز الهیات ایران

شبکه مجازی لینکدین گرچه در ایران زیاد پر مخاطب نیست ولیکن میتوان به جرات گفت که یکی از مهمترین ابزار ها در حوزه کسب و کار است فلذا عزیزانی که در فضای لینکیدن فعالیت دارن میتوانند با کلیلک در اینجا به صفحه رسمی ما در فضای لینکدین دسترسی پیدا کنند.

صفحه شخصی مرکز الهیات ایران در لینکدین : https://www.linkedin.com/in/مرکز-الهیات-ایران-227938121

 

 

 

, لینک های ارتباطی مرکز الهیات ایران
لینک های ارتباطی مرکز الهیات ایران